§ 14. Геометричні фігури в графічному редакторі

1. Алгоритм малювання зафарбованого прямокутника містить 4 команди, алгоритм малювання незафарбованого прямокутника також містить 4 команди. Ці алгоритми цілком однакові за виключенням кроку 2.

2. Алгоритм малювання квадрата
1) Вибрати інструмент Прямокутник.
2) Вибрати значок зафарбованого прямокутника.
3) Встановити вказівник у потрібне місце поля для малювання, натиснутий утримувати кнопку миші та натиснуту клавішу Shift, переміщувати вказівник праворуч і вниз, поки не вийде квадрат потрібних розмірів.
4) Відпустити ліву кнопку миші та клавішу Shift.

3. Кольори для градієнтної заливки обираються так: колір верхнього квадратика вибирається на палітрі кольорів клацанням лівої кнопки миші, а нижнього квадратика — клацанням правої кнопки миші.

4. Алгоритм зафарбування прямокутника градієнтною заливкою.
1) Вибрати інструмент Заливка та вид градієнтної заливки (справа, зверху чи з середини).
2) За допомогою лівої кнопки миші обрати перший колір градієнтної заливки, а правою кнопкою миші — другий колір градієнту.
3) Здійснити заливку прямокутника.

Для кмітливих

2. 35 – 10 = 25 учнів відвідують гуртки;
25 – 20 = 5 учнів відвідують тільки математичний гурток;
25 – 11 = 14 учнів відвідують тільки гурток інформатики;
11 – 5 = 6 або 20 – 14 = 6 учнів відвідують обидва гуртка.

3. В клітинку: 40 : 2 = 20 шт. В лінійку: 40 – 20 = 20 шт.
В клітинку чистих: 20 – 9 = 11 шт. В клітинку списаних — 9 шт. У лінійку чистих — 12 шт. У лінійку списаних: 20 – 12 = 8 шт. Усього чистих 12 + 11 = 23 шт. Усього списаних 9 + 8 = 17 шт. Чистих більше на 23 – 17 = 6 шт.

Повідомити про помилку