Інформатика (профільний рівень) : підручник для 10 класа

підручник 10 клас Інформатика Руденко 2018 рік (профільний рівень)
НОВА програма
Руденко В., Речич Н., Потієнко В.
Видавництво: Ранок
Рік: 2018
ISBN:
PDF (електронна книга)
Скачати

Анотація відсутня.

Розділ 1. МОВА ПРОГРАМУВАННЯ ТА СТРУКТУРИ ДАНИХ

 
1. Структура і способи виконання проектів мовою Python  
1.1. Класифікація і складові мов програмування 4
1.2. Призначення і склад середовища програмування 10
1.3. Основні можливості мови Python і структура проекту 11
1.4. Режими виконання програмного коду в середовищі IDLE 13
2. Оператори, вирази і засоби опрацювання чисел  
2.1. Основні елементи мови Python 19
2.2. Поняття про перетворення типів даних 22
2.3. Оператори і вирази 24
2.4. Модулі, функції і методи для опрацювання числових даних 28
3. Реалізація базових алгоритмічних конструкцій  
3.1. Реалізація алгоритмів з розгалуженням 30
3.2. Вкладені оператори умовного переходу 33
3.3. Реалізація циклічних алгоритмів 37
4. Вбудовані типи даних та їх опрацювання  
4.1. Списки, стеки, черги 44
4.2. Кортежі, діапазони, множини 52
4.3. Словники. Функції, операції і методи опрацювання словників 54
4.4. Масиви 57
4.5. Вказівники 61
5. Функції користувача та модулі мови Python  
5.1. Функції 62
5.2. Рекурсивні функції 70
5.3. Модулі 74
6. Класи, об'єкти, наслідування  
6.1. Елементи теорії об'єктно-орієнтованого програмування (ООП) 77
6.2. Створення класів і об'єктів 79
6.3. Конструктор класу 83
6.4. Наслідування 87
7. Поліформізм, перевизначення методів, модулі користувача  
7.1. Поліморфізм 91
7.2. Перевизначення та розширення можливостей методів 95
7.3. Композиційний підхід в ООП мовою Python 100
7.4. Створення та використання модулів користувача 102
7.5. Опрацювання виняткових ситуацій 105
8. Основи графічного інтерфейсу користувача  
8.1. Загальний порядок створення графічного інтерфейсу 110
8.2. Графічні об'єкти і їх властивості 114
8.3. Опрацювання подій 121
8.4. Меню 124
8.5. Діалогові вікна 127
8.6. Графічні примітиви об'єкта Canvas 131

Розділ 2. СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

 
2.1. Сучасні інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві 135
2.2. Навчання в Інтернеті 138
2.3. Професії майбутнього — аналіз тенденцій на ринку праці 140
2.4. Системи електронного врядування 144
2.5. Поняття про штучний інтелект 148

Розділ 3. АНАЛІЗ І ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ДАНИХ

 
3.1. Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Електронні таблиці 153
3.2. Розв'язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій 155
3.3. Матричні операції. Розв'язання систем лінійних рівнянь 160
3.4. Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Кореляційний аналіз даних 164
3.5. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки засобами електронного процесора 167
3.6. Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка 172
3.7. Розв'язування задач із різних предметних галузей. Табличний процесор як засіб для фінансових розрахунків 177
3.8. Електронна таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об'єкти. Операції з однотабличною базою даних 180

Розділ 4. ЕЛЕКТРОННІ ПУБЛІКАЦІЇ

 
4.1. Багатосторінкові текстові документи. Настроювання параметрів сторінок, розділи 184
4.2. Колонтитули 187
4.3. Схема документа 191
4.4. Використання полів злиття 194
4.5. Комп'ютерні публікації. Видавничі системи. Електронні книги 198

Розділ 5. ГРАФІКА. МУЛЬТИМЕДІА

 
5.1. Комп'ютерна графіка та сучасні напрями її використання. Види комп'ютерної графіки 203
5.2. Моделі відображення кольору 205
5.3. Формати графічних файлів 207
5.4. Створення векторних ілюстрацій в офісних програмних засобах 209
5.5. Векторний графічний редактор Inkscape. Інтерфейс редактора 212
5.6. Інструменти векторного редактора Inkscape та їх налаштування 214
5.7. Колір в Inkscape. Фарбування градієнтом 217
5.8. Складні векторні об'єкти в Inkscape 219
5.9. Опрацювання тексту в Inkscape 222
5.10. Художні ефекти в Inkscape 223
5.11. Растровий графічний редактор GIMP 226
5.12. Інструменти малювання в GIMP та їх налаштування 228
5.13. Інструменти виділення в GIMP та їх налаштування 230
5.14. Шари. Створення колажу 232
5.15. Редагування зображень у GIMP 234
5.16. Канали. Корекція кольору та тону 237
5.17. Коригування зображень. Інструменти ретушування в GIMP 240
5.18. Фільтри. Інструмент Текст 242
5.19. Комп'ютерна анімація 244
5.20. Макетування та верстка графічного зображення. Макетування веб-сторінки 247
Комп'ютерний словник 251
Алфавітний покажчик 253
Рейтинг: 0.0 з 5 (0 голос.)
Оцінити:   

Коментарі

Всього коментарів: 0