Зарубіжна література (рівень стандарту) : підручник для 11 класу

підручник 11 клас Зарубіжна література Кадоб’янська 2019 рік
НОВА програма
Кадоб’янська Н., Удовиченко Л.
Видавництво: Сиция
Рік: 2019
ISBN: 978-617-7205-92-9
PDF (електронна книга)
Скачати

Анотація відсутня.

Дорогі юні друзі! 6
Вступ. Література. Мораль. Людяність 8

РОЗДІЛ 1. ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ

1.1. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи 12
1.2. Йоганн Вольфганг Гете 16
1.2.1. Уславленний письменник Німеччини 17
1.2.2. Історія створення трагедії «Фауст» 19
1.2.3. Особливості композиції трагедії. Жанрова своєрідність твору 21
1.2.4. Проблематика трагедії. Пошуки сенсу буття і призначення людини 23
1.2.5. «Фауст», частина 1 24
1.2.6. Образи трагедії 27
1.2.7. «Фауст», частина ІІ  
1.2.8. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Останній монолог Фауста 29
Ваші підсумки 32

РОЗДІЛ 2. МОДЕРНІЗМ

2.1. Модерністська проза початку ХХ ст. 34
2.2. Німецькомовна проза: Франц Кафка 39
2.2.1. Життя і творчість Франца Кафки 39
2.2.2. Новела «Перевтілення». Особливості композиції, функції фантастики 45
2.2.3. Образ Ґреґора Замзи 48
2.2.4. Характерні риси стилю Франца Кафки 52
2.3. Російськомовна проза. Михайло Булгаков 55
2.3.1. Життя і творчість Михайла Булгакова 55
2.3.2. Булгаков і Україна 61
2.3.3. Роман «Майстер і Маргарита». Культурні та літературні джерела твору 62
2.3.4. Взаємодія трьох світів у творі: світу радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіади». Особливості композиції твору 64
2.3.5. Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів твору 65
2.3.6. Філософська проблематика твору. Тема кохання і творчості 66
2.3.7. Засоби комічного й трагічного в романі 70
Ваші підсумки 72

РОЗДІЛ 3. ШЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ.

3.1. Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці 74
3.2. Франція. Ґійом Аполлінер 77
3.2.1. Життя і творчість Ґійома Аполлінера 77
3.2.2. Ґійом Аполлінер — поет-авангардист. Верлібр у творчості Ґійома Аполлінера 81
3.2.3. «Зарізана голубка й водограй». Специфіка віршованої форми каліграм 82
3.2.4. «Міст Мірабо». Тема кохання й часу у вірші 84
3.3. Австрія. Райнер Марія Рільке 86
3.3.1. Життя і творчість Райнера Марії Рільке 86
3.3.2. Збірка «Сонети до Орфея». Переосмислення античних міфів у віршах митця 90
3.3.3. Своєрідність поглядів і поетики Райнера Марії Рільке 91
3.3.4. «Згаси мій зір...» 91
3.3.5. «Орфей, Еврідіка, Гермес» 92
3.4. Іспанія. Федеріко Ґарсіа Лорка 96
3.4.1. Життя і творчість Федеріко Ґарсіа Лорки 96
3.4.2. Своєрідність художнього світу Федеріко Ґарсіа Лорки 99
3.4.3. «Про царівну Місяцівну» 101
3.4.4. «Гітара» 102
3.5. «Срібна доба» російської поезії: течії, здобутки, долі митців 104
3.6. Олександр Блок 108
3.6.1. Життя і творчість Олександра Блока 108
3.6.2. Олександр Блок і символізм 111
3.6.3. Поезія «Незнайома» 112
3.7. Анна Ахматова 114
3.7.1. Життя і творчість Анни Ахматової 115
3.7.2. Ахматова та акмеїзм. Етапи творчості мисткині 117
3.7.3. Провідні теми й мотиви ранньої лірики Ахматової. Образ ліричної героїні 118
3.7.4. Поезії «Довкола жовтий вечір ліг...», «Сіроокий король» 119
3.7.5. Поема «Реквієм» як відображення особистої й суспільної трагедії 120
3.8. Володимир Маяковський 123
3.8.1. Життя і творчість Володимира Маяковського 123
3.8.2. Особливості віршової системи Маяковського 126
3.8.3. Вірші «А ви змогли б?..», «Послухайте!» 128
3.8.4. Поезія «Борг Україні» 130
3.9. Борис Пастернак 133
3.9.1. Життя і творчість Бориса Пастернака 133
3.9.2. Філософська спрямованість творчості митця. Засоби художньої виразності 135
3.9.3. Поезія «Гамлет» 136
3.9.4. Вірш «У всьому хочу я дійти самої суті» 138
3.9.5. Поезія «Зимова ніч» 138
Ваші підсумки 141

РОЗДІЛ 4. АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ

4.1. Розвиток жанру антиутопії у XX ст.: ознаки та представники 142
4.2. Джордж Орвелл 145
4.2.1. Життя і творчість Джорджа Орвелла 145
4.2.2. Зв'язок творчості Джорджа Орвелла із соціально-історичною ситуацією доби 146
4.2.3. «Скотоферма» 147
4.2.4. Роман «1984» 150
Ваші підсумки 154

РОЗДІЛ 5. ПРОБЛЕМА ВІЙНИ І МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ XX СТ.

5.1. Німеччина. Бертольт Брехт 156
5.1.1. Життя і творчість Бертольта Брехта 156
5.1.2. Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика 159
5.1.3. Протест проти війни в драмі-пересторозі Брехта «Матінка Кураж та її діти» 161
5.2. Генріх Белль 164
5.2.1. Життя і творчість Генріха Белля 164
5.2.2. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...» Засудження антигуманної сутності Другої світової війни в оповіданні 167
5.3. Німецькомовна поезія. Пауль Целан 170
5.3.1. Життя і творчість Пауля Целана 170
5.3.2. «Фуга смерті» — один із найвідоміших творів про Голокост 172
Ваші підсумки 176

РОЗДІЛ 6. ЛЮДИНА ТА ПОШУКИ СЕНСУ ІСНУВАННЯ У ПРОЗІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ.

6.1. Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст. 178
6.2. США. Ернест Гемінґвей 182
6.2.1. Життя і творчість Ернеста Гемінґвея 183
6.2.2. «Кодекс честі» героїв Ернеста Гемінґвея 186
6.2.3. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море» 187
6.3. Колумбія. Ґабріель Ґарсія Маркес 192
6.3.1. Життя і творчість Ґабріеля Ґарсії Маркеса 192
6.3.2. Специфіка магічного реалізму Ґабріеля Ґарсії Маркеса 195
6.3.3. Синтез реального і фантастичного в оповіданні «Стариган із крилами» 196
6.4. Японія. Ясунарі Кавабата 200
6.4.1. Життя і творчість Ясунарі Кавабати 200
6.4.2. Особливості стилю письменника 203
6.4.3. Відображення самобутності японської культури в повісті «Тисяча журавлів» 204
Ваші підсумки 210

РОЗДІЛ 7. ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX — ПОЧАТКУ XXI СТ.

7.1. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду 212
7.1.1. Огляд здобутків митців 214
7.2. Література постмодернізму 216
7.2.1. Постмодернізм — одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ — початку ХХІ ст 217
7.2.2. Постмодерністське мистецтво: елітарна та масова культура 219
7.3. Сербія. Милорад Павич 220
7.3.1. Життя і творчість Милорада Павича 220
7.3.2. «Скляний равлик» Милорада Павича як постмодеоністський твір 222
7.4. Аргентина. Хуліо Кортасар 226
7.4.1. Життя і творчість Хуліо Кортасара 227
7.4.2. Специфіка індивідуального стилю митця 228
7.4.3. Фантасмагорична картина безумства натовпу в оповіданні «Менади» 230
Ваші підсумки 236

РОЗДІЛ 8. СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

8.1. Україна. Крим. Таїр Халілов. «До останнього подиху» 238
8.2. США. Джон Майкл Ґрін. «Провина зірок» 239
8.3. Австралія. Маркус Френк Зузак. «Крадійка книжок» 242
Ваші підсумки 246
Словник літературознавчих термінів 248
Рейтинг: 0.0 з 5 (0 голос.)
Оцінити:   

Коментарі

Всього коментарів: 0