Я досліджую світ : підручник для 2 класу : Частина 2

підручник 2 клас Я досліджую світ Вдовенко 2019 рік ЧАСТИНА 2
НОВА програма
Вдовенко В., Котелянець Н., Агєєва О.
Видавництво: Грамота
Рік: 2019
ISBN: 978-966-349-726-6
PDF (електронна книга)
Скачати

Підручник розроблено відповідно до чинної програми та Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко. Навчальний зміст видання поєднує інформатичну та технологічну освітні галузі.

Від автора 3

НАВКОЛИШНІЙ СВІТ ТА ІНФОРМАЦІЯ

Що таке інформація? 4
Вироби з природних і пластичних матеріалів 7
Гусінь зі шкаралупи горіха 7
Види інформації 8
Отримую інформацію за допомогою органів чуття 8
Отримую інформацію, спостерігаючи за об’єктами природи 10
Об’ємні вироби з овочів і фруктів. Поросята 11
Звукова, текстова та графічна інформації 12
Графічний спосіб подання інформації в рукотворних виробах 13
Аплікація «Пейзаж» 14
Якою буває інформація 15
Графічний спосіб подання інформації в рукотворних виробах 17
Аплікація «Грибок» 17
Дії з інформацією 18
Орігамі як спосіб передання інформації про об’єкти навколишнього світу 20
Орігамі «Лисичка» 21

КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНІКА ЯК ЗАСІБ ВИКОНАННЯ ДІЙ З ІНФОРМАЦІЄЮ

Такі різні комп’ютери 22
Макетування будинку 24
Будинок 25
Будова комп’ютера 26
Календар 28

ОБ’ЄКТ. ВЛАСТИВОСТІ ОБ’ЄКТА

Геометричні моделі об’єкта 30
Моделювання об’єктів 31
Модель циферблата годинника 32
Чи можуть змінюватися властивості об’єкта 33
Макетування об’єктів 35
Повітряна куля 35
Комбінування об’єктів 36
Термометр 38

КОМП’ЮТЕРНІ ПРОГРАМИ. МЕНЮ ТА ІНСТРУМЕНТИ

Робочий стіл комп’ютера 39
Як гофрувати папір 41
Парасолька 41
Меню комп’ютерної програми 42
Новорічна ялинка 44
Різні приклади меню 46
Виробництво та види ниток 48
Засніжене дерево 49
Інструменти графічного редактора та їхнє налаштування 50
Ліплення з пластиліну. Черепаха 52
Зимовий малюнок 53
Ліплення з пластиліну. Зимовий малюнок 56
Геометричні фігури в графічному редакторі 58
Ваза для квітів 60
Створення та редагування нескладних малюнків 61
Ліплення з пластиліну. Мураха 63
Добір кольорової гами малюнка 64
Витинанки 66
Симетрична витинанка «Вазон» 67
Малюємо зимові візерунки в графічному редакторі 68
Зимові візерунки 70

СТВОРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ

Інформаційні моделі 72
Силуетна витинанка в смужці 74
Упорядкування об’єктів за певною ознакою 76
Комбінована робота. Вербові котики 78
Сюжетні геометричні задачі 79
Квіти для мами 81
Прості сюжетні геометричні задачі 82
Орнаменти на пластиліні 84
Складені сюжетні геометричні задачі 85
Призначення ниток 87
Аплікація «Вівця» 87
Складені сюжетні геометричні задачі 89
Аплікація «Бджілка і квіти» 90

ЛІНІЙНІ АЛГОРИТМИ

Створення малюнків за готовими алгоритмами 92
Провісники весни 94
Створення малюнків за готовими алгоритмами 96
Кірігамі. Рибка 97
Складання власних графічних алгоритмів 99
Шиття. Інструменти та матеріали для шиття 100
Пришивання ґудзиків з двома отворами 102
Складання графічних алгоритмів 104
Веселий їжак 106
Графічний алгоритм 107
Латаття біле 109
Рейтинг: 0.0 з 5 (0 голос.)
Оцінити:   

Коментарі

Всього коментарів: 0