1. Підручники
  2. 3 клас
  3. Я досліджую світ

Я досліджую світ : підручник для 3 класу : Частина 2

підручник 3 клас Я досліджую світ Вдовенко 2020 рік ЧАСТИНА 2
НОВА програма
Вдовенко В., Котелянець Н., Агєєва О.
  • Видавництво: Грамота
  • Рік: 2020
  • ISBN: 978-966-349-810-2
  • PDF (електронна книга)
Скачати

Викладений матеріал сприятиме всебічному особистісному розвиткові дітей та їхніх світоглядних орієнтацій за допомогою засобів предметно-перетворювальної діяльності, формуванню інформативної, проєктно-технологічної та інших ключових компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими.

Від авторок 3

ІНФОРМАЦІЯ. ДІЇ З ІНФОРМАЦІЄЮ

1. Роль інформації в житті людини 4
Калина — символ України 8
2. Перетворення інформації з однієї форми на іншу 8
Риба в акваріумі 13
3. Якими способами подають повідомлення 14
Тваринки з рухомими з’єднаннями 18
4. Структурування інформації 19
Орігамі «Гриби» 22
5. Поняття про мережу «Інтернет» 23
Овочі та фрукти в техніці мозаїки 28
6. Що таке авторське право 28
Квіти в техніці торцювання 32

КОМП’ЮТЕРНІ ПРИСТРОЇ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ДІЙ З ІНФОРМАЦІЄЮ

1. Коли винайшли пристрої для роботи з інформацією 33
Засіб зберігання інформації. Блокнот-записничок 36
2. Джерело інформації. Носії інформації 36
Вітрячок 40
3. Пристрої введення та виведення інформації 41
Помпон з ниток 44

ОБ’ЄКТ. ВЛАСТИВОСТІ ОБ’ЄКТА

1. Інформаційний об’єкт 46
Лялька-мотанка з ниток 50
2. Властивості об’єкта 51
Аплікація з тканини «Пташка» 54
3. Створюємо модель об’єкта 55
Моделювання човна 58
4. Чи можуть змінюватися властивості об’єкта 59
Аплікація з тканини 62

КОМП’ЮТЕРНІ ПРОГРАМИ. МЕНЮ ТА ІНСТРУМЕНТИ

1. Середовища для читання текстів 63
Як полагодити книжку 65
2. Подорож віртуальними бібліотеками 68
М’яка іграшка «Дзвіночок» 72
3. Віртуальні енциклопедії, довідники та словники 73
Проєкт «Ялинкові прикраси» 75
4. Ознайомлення з текстовим редактором 78
Вирощування кімнатних рослин 81
5. Опановуємо клавіатуру 82
Барельєф «Павич» 85
6. Вчимося редагувати текстові документи 86
Кумедні чоловічки з дроту 88
7. Як доповнити текст зображеннями 90
Іграшка-свистунець 93

СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ

1. Інформаційні моделі в різних програмних середовищах 94
Колаж «Корисні продукти» 97
2. Вчимося працювати з таблицями 97
Складання серветок для сервірування святкового столу 100
3. Вчимося робити презентації 100
Приготування бутербродів 105
4. Створюємо листівку для мами 105
Квітка для мами 107
5. Редагування та форматування презентації 109
Квітка соняшник 112
6. Що таке шаблон оформлення презентації 113
Іграшки на основі циліндра або конуса 115
7. Навчальний проєкт «Чарівний ліс» 116
Витинанка «Дерево життя» 118
8. Підготовка презентації до показу. Захист проєкту 120
Витинанка «Ажурний метелик» 122

ЛІНІЙНІ АЛГОРИТМИ

1. Команди та виконавці 123
Орігамі «Стрибаюча жаба» 126
2. Логічні висловлювання 127
Морські мешканці 129
3. Лінійні алгоритми 130
Паперова квітка «Нарцис» 133
4. Створення зображень за власними алгоритмами 134
Проєкт «Предмети побуту для оздоблення інтер’єру» 135
5. Малюємо тарілку за власним алгоритмом 137
Посуд у техніці пап’є-маше за готовою формою 139