Інформатика : підручник для 6 класу

підручник 6 клас Інформатика Бондаренко 2019 рік
НОВА програма
Бондаренко О. та ін.
Видавництво: Ранок
Рік: 2019
ISBN: 978-617-09-5188-5
PDF (електронна книга)
Скачати
Анотація відсутня.
<table>
<tbody>
<tr>
<td>Передмова</td>
<td>3</td>
</tr>
<tr>
<td>

<strong>Розділ 1. Комп’ютерна графіка</strong>
</td>
<td> </td>
</tr>
<tr>
<td>§ 1. Основні поняття комп’ютерної графіки. Растрова графіка</td>
<td>7</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 2. Багатошарові растрові зображення</td>
<td>16</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 3. Векторна графіка</td>
<td>23</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 4. Криві. Робота з контурами</td>
<td>32</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 5. Копіювання об’єктів</td>
<td>37</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота 1. Створення простих векторних зображень</td>
<td>41</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 6. Текстові об’єкти</td>
<td>42</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 7. Складені векторні зображення</td>
<td>45</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота 2. Створення складених векторних зображень</td>
<td>48</td>
</tr>
<tr>
<td>

<strong>Розділ 2. Комп’ютерні презентації</strong>
</td>
<td> </td>
</tr>
<tr>
<td>§ 8. Системи опрацювання комп’ютерних презентацій</td>
<td>51</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 9. Етапи створення презентації</td>
<td>58</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 10. Оформлення презентації</td>
<td>63</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 11. Анімаційні ефекти</td>
<td>71</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 12. Мультимедійний вміст у презентаціях</td>
<td>76</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 13. Керування показом презентації</td>
<td>83</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота 3. Проектування та розробка власної презентації</td>
<td>91</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота 4. Розробка презентації з елементами мультимедіа</td>
<td>92</td>
</tr>
<tr>
<td>

<strong>Розділ 3. Алгоритми та програми</strong>
</td>
<td> </td>
</tr>
<tr>
<td>3.1. Основи об’єктно-орієнтованого програмування</td>
<td> </td>
</tr>
<tr>
<td>§ 14. Класи та об’єкти в програмуванні</td>
<td>95</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 15. Властивості об’єктів</td>
<td>99</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 16. Події. Методи</td>
<td>103</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота 5. Створення програмних об’єктів</td>
<td>108</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 17. Створення графічного інтерфейсу</td>
<td>110</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 18. Опрацювання подій</td>
<td>115</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 19. Організація діалогу з користувачем</td>
<td>119</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота 6. Створення програм з графічним інтерфейсом</td>
<td>124</td>
</tr>
<tr>
<td>3.2. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями. Функції</td>
<td> </td>
</tr>
<tr>
<td>§ 20. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження</td>
<td>128</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 21. Вкладені алгоритмічні структури повторення</td>
<td>133</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 22. Розв’язування задач за допомогою вкладених циклів</td>
<td>139</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота 7. Створення програм з розгалуженнями і повтореннями</td>
<td>142</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 23. Розв’язування задач методом поділу на підзадачі</td>
<td>144</td>
</tr>
<tr>
<td>§ 24. Обчислення з використанням функцій користувача</td>
<td>150</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота 8. Створення програм з використанням функцій користувача</td>
<td>154</td>
</tr>
<tr>
<td>Комп’ютерний словник</td>
<td>156</td>
</tr>
<tr>
<td>Алфавітний покажчик</td>
<td>157</td>
</tr>
</tbody>
</table>
Рейтинг: 0.0 з 5 (0 голос.)
Оцінити:   

Коментарі

Всього коментарів: 0