Інформатика : підручник для 6-го класу

 підручник 6 клас Інформатика Ривкінд 2019 рік
НОВА програма
Ривкінд Й. та ін.
Видавництво: Генеза
Рік: 2019
ISBN: 978-966-11-0976-5
PDF (електронна книга)
Скачати
Навчальний матеріал підручника поділено згідно з програмою на 3 розділи.

Підручник, крім теоретичного матеріалу, містить диференційовані запитання та завдання для самоконтролю, цікаві рубрики: «Для тих, хто хоче знати більше», «Чи знаєте ви, що…».
Також у підручнику вміщено 6 практичних робіт, виконання яких згідно з програмою є обов’язковим для всіх учнів.

Пропонований підручник призначено для учнів, які почали вивчати інформатику з 2-го класу.
<table>
<tbody>
<tr>
<td>Дорогі учні та учениці!</td>
<td>3</td>
</tr>
<tr>
<td>
<p style="text-align: center;"><strong>РОЗДІЛ 1 КОМП'ЮТЕРНА ГРАФІКА</strong>
</td>
<td> </td>
</tr>
<tr>
<td>1.1. Основні поняття комп'ютерної графіки</td>
<td>6</td>
</tr>
<tr>
<td>1.2. Векторний графічний редактор</td>
<td>16</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота № 1. «Створення простих векторних зображень</td>
<td>26</td>
</tr>
<tr>
<td>1.3. Опрацювання векторних графічних зображень</td>
<td>27</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота № 2. «Створення векторних зображень»</td>
<td>38</td>
</tr>
<tr>
<td>
<p style="text-align: center;"><strong>РОЗДІЛ 2 КОМП'ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ</strong>
</td>
<td> </td>
</tr>
<tr>
<td>2.1. Комп’ютерні презентації. Об’єкти комп’ютерної презентації. Етапи створення комп'ютерної презентації</td>
<td>40</td>
</tr>
<tr>
<td>2.2. Макети слайдів. Додавання об’єктів до слайдів</td>
<td>48</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота № 3. «Створення комп’ютерної презентації»</td>
<td>57</td>
</tr>
<tr>
<td>2.3. Анімація об’єктів на слайді</td>
<td>58</td>
</tr>
<tr>
<td>2.4. Налаштування показу комп’ютерної презентації</td>
<td>68</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота № 4. «Налаштування показу комп'ютерної презентації»</td>
<td>79</td>
</tr>
<tr>
<td>
<p style="text-align: center;"><strong>РОЗДІЛ 3 АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ</strong>
</td>
<td> </td>
</tr>
<tr>
<td>3.1. Програмні об’єкти та програмне опрацювання події в Scratch 2</td>
<td>81</td>
</tr>
<tr>
<td>3.2. Вкладені цикли</td>
<td>90</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота № 5. «Проекти з вкладеними циклами»</td>
<td>99</td>
</tr>
<tr>
<td>3.3. Вкладені розгалуження</td>
<td>100</td>
</tr>
<tr>
<td>3.4. Вкладені цикли та розгалуження</td>
<td>109</td>
</tr>
<tr>
<td>Практична робота № 6. «Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями</td>
<td>119</td>
</tr>
<tr>
<td>ДОДАТОК «Завдання варіанта 2 для практичних робіт»</td>
<td>120</td>
</tr>
<tr>
<td>СЛОВНИЧОК</td>
<td>124</td>
</tr>
</tbody>
</table>
Рейтинг: 0.0 з 5 (0 голос.)
Оцінити:   

Коментарі

Всього коментарів: 0