Підручник 10 клас Зарубіжна література Ісаєва 2018 рік (профільний рівень)
ДО ЧИТАЧА XXI століття, або ЗАМІСТЬ ВСТУПУ | 3 |
Про діалог автора і читача у творі | 7 |
Про роль художнього перекладу | 8 |
Відмінності художнього перекладу від оригіналу | 9 |
МАНДРУЮЧИ СТОРІНКАМИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ |
|
Етапи й шедеври Античності | 11 |
Про героїчний епос, епічну поему | 13 |
Великі поеми Античності | 13 |
Про давньогрецьку лірику | 15 |
Театр у Давній Греції | 15 |
ГОМЕР: Легендарний пророк Еллади | 19 |
До вивчення поеми «Одіссея» | 21 |
Відродження в Італії | 33 |
Дайте АЛІҐ’ЄРІ: Великий флорентієць | 37 |
До вивчення поеми «Божественна комедія» | 41 |
Ренесанс в Англії | 60 |
Вільям ШЕКСПІР: Загадковий геній драматургії і поезії | 63 |
До вивчення трагедії «Гамлет» | 67 |
Про розвиток трагедії на рубежі XVI-XVII століть | 78 |
Гамлет — вічний образ | 79 |
ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ |
|
Розвиток романтизму в Європі та США | 86 |
Специфіка переходу від романтизму до реалізму | 88 |
Романтизм у Німеччині | 89 |
Ернст Теодор Амадей ГОФМАН: На роздоріжжі двох світів | 92 |
До вивчення повісті-казки «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер» | 96 |
Поняття про гротеск і соціальну сатиру | 99 |
Микола Васильович ГОГОЛЬ: Український геній, який став класиком російської літератури | 107 |
До вивчення поеми «Мертві душі» | 112 |
Поняття про сатиру і сарказм | 117 |
Про школу «чистого мистецтва» в російській поезії XIX століття | 121 |
Федір Іванович ТЮТЧЕВ: «Жити — означає мислити…» | 123 |
Афанасій Афанасійович ФЕТ: Співець краси | 130 |
Розвиток романтизму в США | 138 |
Волт ВІТМЕН: Чужий серед своїх чи дзеркало Америки? | 142 |
До вивчення уривків зі збірки «Листя трави» | 145 |
Про верлібр | 155 |
«ЗОЛОТЕ СТОЛІТТЯ» РОМАНУ |
|
«Дзеркало, з яким ідеш по великій дорозі», або Про роман у літературі XIX століття | 160 |
Поняття про індивідуальний стиль письменника | 164 |
Фредерік СТЕНДАЛЬ: «Спостерігач за людськими характерами» | 165 |
До вивчення роману «Червоне і чорне» | 168 |
Гюстав ФЛОБЕР: «Людина-перо…» | 174 |
До вивчення роману «Пані Боварі» | 177 |
Про національну своєрідність російського роману XIX століття | 184 |
Федір Михайлович ДОСТОЄВСЬКИЙ: Pro et contra | 185 |
До вивчення роману «Злочин і кара» | 189 |
Поняття про поліфонічний роман | 191 |
Оскар ВАЙЛЬД: Король естетизму | 196 |
До вивчення роману «Портрет Доріана Ґрея» | 202 |
Поняття про парадокс у художній літературі | 207 |
ПОЧАТОК ЕПОХИ «-ізмів» у ЛІТЕРАТУРІ (Про перехід до модернізму та його художні відкриття) |
|
Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. | 215 |
Про «модерн» і «модернізм» | 216 |
Шарль П’єр БОДЛЕР: Будівничий «краси зі зла» | 221 |
Поняття про сугестію | 229 |
Поезія французького символізму: витоки і відкриття | 234 |
Поль Марі ВЕРЛЕН: Геній смутку і безнадії | 238 |
Жан Ніколя Артюр РЕМБО: «Ангел і демон» | 248 |
НОВЕ СЛОВО У ДРАМАТУРГІЇ кінця XIX — початку XX століття |
|
Про зміни в драматургії кінця XIX – початку XX століття | 259 |
Моріс МЕТЕРЛІНК: Бельгійський Шекспір | 264 |
До вивчення п’єси «Блакитний птах» | 270 |
Поняття про драму-феєрію | 274 |
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ |
|
Пауло (Паоло) КОЕЛЬЙО: Маг, пілігрим і письменник | 278 |
До вивчення роману «Алхімік» | 283 |
Мо ЯНЬ: Той, хто не зміг мовчати | 292 |
До вивчення оповідання «Геній» | 296 |
КНИЖКИ, ЩО НАС ОБИРАЮТЬ, або ЗАМІСТЬ ПІДСУМКІВ | 304 |
Ваш порадник | перший форзац |
Словничок літературознавчих понять | другий форзац |