Підручник 10 клас Зарубіжна література Волощук 2018 рік

Обкладинка підручника 10 клас Зарубіжна література Волощук 2018 рік
  • Волощук Є., Звиняцьковський В., Філенко О.
  • Видавництво: Генеза
  • Рік: 2018
  • ISBN: 978-966-11-0310-7
Скачати
Путівник до підручника 5
Вступ. Оригінальна і перекладна література в сучасному світі 7
«Школа помилок», або Що таке історія літератури 7

Частина перша. ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ

Розділ 1. «Нормальні діти»: античність — колиска європейської культури 14
Що таке міф і міфологічна свідомість 14
Дитинство європейців 16
Гомер: «супертекст» античності 22
Розділ 2. Від Середньовіччя до Відродження. Дайте Аліг’єрі 34
Картина світу 34
«Любов, що водить сонце й зорні стелі» 40
«Мов геометр, який старанно брався за вимір площ і ліній колових…» 46
Розділ 3. Гуманізм і гуманісти 52
Ренесанс в Англії: здобутки і представники. «Шекспірівське питання» 53
Різновиди любові 57
Чому «любов, що водить сонце й зорні стелі», не врятувала Гамлета? 61

Частина друга. ПРОЗА І ПОЕЗІЯ ПІЗНЬОГО РОМАНТИЗМУ ТА ПЕРЕХОДУ ДО РЕАЛІЗМУ XIX ст.

Розділ 1. «Світ стає сном, а сон стає дійсністю»: чи скінчилася доба романтизму? 70
«Ми всі от-от Наполеони…» 70
Ернст Теодор Амадей Гофман: свій серед чужих, чужий серед своїх 73
Микола Гоголь: українець у світовій літературі 80
Мертві душі 86
Розділ 2. Для чого люди пишуть і читають вірші? 90
Лірика за доби психологічного роману 91
Федір Тютчев: послідовний романтик чи передчасний символіст? 92
Афанасій Фет: «Що співатиму — не знаю…» 97
Волт Вітмен: звідки беруться генії 104

Частина третя. РОМАН XIX ст.

Розділ 1. На зорі реалізму 112
Стендаль: «спостерігач людських сердець» 112
Жіночі образи в романі «Червоне і чорне», або Виховання любов’ю 117
Жульєн Сорель: «Нещасний, який вступив у єдиноборство з усім суспільством» чи «селянин, що повстав проти низькості свого стану»? 121
«Правда, гірка правда» 125
Розділ 2. На вершинах психологічного роману 128
Гюстав Флобер: портрет молодої людини середини XIX ст. 129
Реалізм Флобера, або «Хіба ж мужчина не повинен знати всього?..» 131
Розділ 3. Життя як дзеркало літератури 137
Федір Достоєвський: новий, але не Гоголь 137
«Злочин і кара», або Метелики і свічки 144
Розділ 4. «Нам необхідна духовність у повсякденному житті…» 152
Оскар Уайльд: «Глядача, а не життя — ось що, власне, відображає мистецтво» 152
Чим ризикують читачі, розкриваючи символи 157

Частина четверта. ПЕРЕХІД ДО МОДЕРНІЗМУ. ВЗАЄМОДІЯ СИМВОЛІЗМУ ТА ІМПРЕСІОНІЗМУ В ЛІРИЦІ

Розділ 1. Від романтизму до символізму 166
«Бог помер» 166
Шарль Бодлер: альбатрос на палубі 169
Розділ 2. Імпресіонізм і символізм 175
Література «без літератури» 175
Поль Верлен: зловлена миттєвість 179
Артюр Рембо: ліричний міф 183

Частина п’ята. ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX — ПОЧАТКУ XX ст.

«Нова драма» 190
Читання незбагненного 190
Моріс Метерлінк: два способи бачити зоряне небо 192

Частина шоста. СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

«Бібліотеки — це свобода» 200
На шляху від сучасника до класика 200
Ромен Гарі: «Довести свою літературну творчість до щасливого кінця» 202
Тумас Транстремер: чи можливий «свіжий погляд на реальність» 206
Ніл Гейман: від чого залежить наше майбутнє 209
Йоанна Ягелло: «Самому жити дуже важко» 216
Повторення і узагальнення вивченого 222

Довідка