НОВА програма
Підручник 4 клас Інформатика Гільберг 2021 рік
Любі четвертокласники та четвертокласниці! | 3 |
Розділ 1. Цікавий світ інформації |
4 |
Як комп'ютер допомагає людині | 4 |
Як закодувати будь-що на світі | 8 |
Як поповнювати свої знання | 13 |
Як зрозуміти, що вас обманюють | 17 |
Як легше зрозуміти інформацію | 21 |
Де живуть дані | 25 |
Малювання чи моделювання | 29 |
Розділ 2. Цифрові пристрої. Відповідальність і безпека в мережі |
35 |
Чи може робот замінити людину | 35 |
Що керує цифровими пристроями | 39 |
Як бути на «ти» із цифровими пристроями | 43 |
Що потрібно знати про безпеку в мережі | 49 |
Чи вмієте ви зберігати таємниці | 54 |
Чи потрібна ввічливість у віртуальному просторі | 57 |
Розділ 3. Цифрова творчість |
62 |
Чи вміємо ми планувати події | 62 |
Як створити програму | 66 |
Що робити, якщо | 70 |
Що робити, якщо все стало складніше | 75 |
Для чого повторюють команди | 80 |
Що змінює змінна | 84 |
Як спілкуються між собою спрайти | 88 |
Як спрайти рухаються | 91 |
Розділ 4. Створення та презентування навчальних проєктів |
96 |
Як створити проєкт | 96 |
Як виправити свої помилки | 99 |
Деякі ідеї для створення проєктів у Scratch | 104 |
Як створити власну гру | 107 |
Чи можна завжди вигравати | 110 |
Навіщо презентувати проєкт | 113 |
Як оживити презентацію | 116 |
Створюємо власну скарбничку | 121 |
Предметний покажчик | 124 |