Підручник 4 клас Інформатика Коршунова 2015 рік
Любий четвертокласнику! | 3 |
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 3 КЛАСІ |
|
§ 1. Повторюємо, що вже знаємо | 4 |
ОПЕРАЦІЇ НАД ПАПКАМИ І ФАЙЛАМИ |
|
§ 2. Створення та вилучення папок | 9 |
§ 3. Копіювання та переміщення комп’ютерних об’єктів | 14 |
§ 4. Виконання дій над комп'ютерними об’єктами | 18 |
ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ НА КОМП’ЮТЕРІ |
|
§ 5. Тексти і текстовий редактор. Середовище текстового редактора | 24 |
§ 6. Правила введення тексту | 29 |
§ 7. Редагування тексту | 33 |
§ 8. Форматування тексту | 39 |
§ 9. Копіювання і переміщення фрагментів тексту | 46 |
§ 10. Вставлення зображень у текстовий документ | 50 |
§ 11. Створення і збереження документа Microsoft Word | 55 |
ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР |
|
§ 12. Калейдоскоп графічних інструментів | 61 |
§ 13. Інструменти графічного редактора OOo4Kids Draw | 69 |
§ 14. Створюємо орнаменти | 72 |
§ 15. Створюємо написи в малюнках | 75 |
БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ |
|
§ 16. Безпечний Інтернет | 78 |
§ 17. Веб-сторінки для дітей | 83 |
§ 18. Електронна скринька та електронне спілкування | 88 |
§ 19. Електронне листування | 92 |
§ 20. Етикет електронного спілкування | 97 |
ВИСЛОВЛЮВАННЯ. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ |
|
§ 21. Середовище Скретч, що вже знаємо | 101 |
§ 22. Істинні та хибні висловлювання | 108 |
§ 23. Алгоритм з розгалуженням | 113 |
§ 24. Складаємо алгоритми з розгалуженням | 120 |
§ 25. Розв’язок задач у середовищі Скретч | 125 |
§ 26. Алгоритми з повторенням | 131 |
§ 27. Програмоване малювання | 138 |
§ 28. Хитрощі Рудого кота | 145 |
РОБОТА З ПРЕЗЕНТАЦІЯМИ |
|
§ 29. Комп'ютерна презентація, її об’єкти | 151 |
§ 30. Плануємо презентацію | 157 |
§ 31. Оживляємо презентації | 159 |
§ 32. Створюємо презентацію | 164 |
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО | 169 |
ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЖЧИК | 175 |