Підручник 5 клас Інформатика Морзе 2018 рік

Обкладинка підручника 5 клас Інформатика Морзе 2018 рік
  • Морзе Н. та ін.
  • Видавництво: Оріон
  • Рік: 2018
  • ISBN: 978-617-7485-80-2
Скачати
Вступ 3

Розділ 1. Інформаційні процеси та системи

1. ІНФОРМАЦІЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ, ДАНІ 6
1. Як пов’язані повідомлення, дані та інформація? 6
2. Які пристрої використовують для роботи з даними? 8
2. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ПРОЦЕСИ 12
1. Якими пристроями користуються для реалізації інформаційних процесів? 12
2. Як інформаційні технології впливають на життя людей? 15
3. РІЗНОВИДИ КОМП’ЮТЕРІВ 20
1. Що є інформаційною системою? 20
2. Якими бувають персональні комп’ютери? 21
3. Як працювати з комп’ютером безпечно? 24
4. СКЛАДОВІ ПЕРСОНАЛЬНОГО КОМП’ЮТЕРА 29
1. Якими є складові комп’ютера? 29
2. Які пристрої використовують для введення та виведення даних? 30
3. Які пристрої розміщуються в системному блоці? 32
5. ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА 37
1. Що таке операційна система? 37
2. Що таке інтерфейс операційної системи? 39
3. Які елементи управління має операційна система Windows 7? 40
4. З якими об’єктами можна працювати в ОС Windows 7? 41
6. ФАЙЛОВА СИСТЕМА 46
1. Які об’єкти належать до файлової системи? 46
2. Як позначають адресу об’єктів файлової системи? 47
3. Як розрізнити об’єкти файлової системи? 48
7. ДІЇ З ОБ’ЄКТАМИ ФАЙЛОВОЇ СИСТЕМИ 55
1. Які дії можна виконувати з об’єктами файлової системи? 55
2. Як копіювати, переміщувати, видаляти й відновлювати файли та папки? 56
3. Як створювати ярлики та файли засобами файлового менеджера? 59

Розділ 2. Мережеві технології та Інтернет

8. ЛОКАЛЬНА МЕРЕЖА 68
1. Що таке локальна комп’ютерна мережа? 68
2. Як створюють локальну мережу? 69
3. Як працювати з об’єктами локальної мережі? 70
9. ПОШУК В ІНТЕРНЕТІ 77
1. Як здійснювати простий пошук в Інтернеті за допомогою пошукових систем? 77
2. Яких правил дотримуються при пошуку відомостей у мережі Інтернет? 79
10. ЗАВАНТАЖЕННЯ ДАНИХ З ІНТЕРНЕТУ 87
1. Як завантажити дані, знайдені в Інтернеті? 87
2. Як не порушувати авторське право в Інтернеті? 88
11. БЕЗПЕЧНЕ КОРИСТУВАННЯ ІНТЕРНЕТОМ 96
1. Як уникнути небезпеки при роботі в Інтернеті? 96
2. Яким відомостям, що подані на сайтах, можна довіряти? 98
3. Як користуватися безпечним пошуком у пошуковій системі? 99

Розділ 3. Опрацювання текстових даних

12. Об’єкти та їхні властивості 108
1. Що таке об’єкти та чим вони різняться? 108
2. Які дії виконують над об’єктами? 109
3. Які об’єкти може містити текстовий документ? 112
13. Текстовий документ і його об’єкти 116
1. Для чого використовують текстові процесори? 116
2. Що являє собою середовище текстового процесора? 117
3. Як у середовищі текстового процесора виділяти текстові об’єкти? 120
14. Введення та редагування тексту 125
1. Як вводити текст при роботі з текстовим процесором? 125
2. Як редагувати текст? 126
3. Як перевірити правопис і виправити помилки в текстовому документі? 128
15. ФОРМАТУВАННЯ ТЕКСТУ 134
1. Як змінювати значення параметрів форматування тексту? 134
2. Які параметри форматування змінюють для абзаців? 136
3. Як форматувати сторінки текстового документа? 138
16. ВСТАВЛЕННЯ МАЛЮНКІВ ТА НОМЕРІВ СТОРІНОК 144
1. Як вставити малюнок до текстового документа? 144
2. Які параметри форматування зображень можна змінювати? 145
3. Як пронумерувати сторінки текстового документа? 149
17. Додавання таблиць та списків 154
1. Як до текстового документа вставити таблиці? 154
2. Як редагувати та форматувати таблиці? 156
3. Як у тексті створювати списки? 158
4. Як надрукувати документ? 159

Розділ 4. Алгоритми та програми

18. АЛГОРИТМИ ТА ЇХ ВИКОНАВЦІ 168
1. Що називають алгоритмом? 168
2. Якими є способи подання алгоритмів? 169
3. Хто чи що може бути виконавцем алгоритму? 171
19. СЕРЕДОВИЩЕ ВИКОНАННЯ АЛГОРИТМІВ 177
1. Що називають середовищем виконання алгоритму? 177
2. Як працювати з проектом у середовищі Скретч? 179
3. Як працювати з об’єктами в середовищі Скретч? 181
20. ТИПИ АЛГОРИТМІВ 188
1. Які алгоритми можна реалізувати в середовищі Скретч? 188
2. Як створити новий проект у середовищі Скретч? 189
3. Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? 191
21–22. ЛІНІЙНІ АЛГОРИТМИ 199
1. Як створюють лінійні алгоритми в середовищі Скретч? 199
2. Які події можна описати у програмі в середовищі Скретч? 200
3. Як у проекті в середовищі Скретч використовують звукові дані? 201
23–24. Циклічні алгоритми 208
1. Які бувають циклічні алгоритми? 208
2. Як реалізувати цикл із невідомою кількістю повторень у середовищі Скретч? 210
3. Як задати рух виконавця на сцені? 211
25. ЦИКЛИ З ЛІЧИЛЬНИКОМ 217
1. Як створити цикл із лічильником у середовищі Скретч? 217
2. Як описувати алгоритми створення малюнків? 219
26–27. ЦИКЛИ З УМОВОЮ 226
1. Як створити циклічний алгоритм з умовою в середовищі Скретч? 226
2. Як описуються умови в командах у середовищі Скретч? 227
3. Як призупинити виконання програми в середовищі Скретч? 229
28–29. АЛГОРИТМІЧНА СТРУКТУРА РОЗГАЛУЖЕННЯ 235
1. Коли використовують алгоритми з розгалуженням? 235
2. Як у середовищі Скретч описати алгоритми з неповним та повним розгалуженням? 237
3. Як поєднувати алгоритмічні структури? 239

Розділ 5. Проектна діяльність

30–33. ПРАЦЮЄМО В ПРОЕКТІ 249

Зворотній зв’язок

Довідка