Підручник 6 клас Інформатика Бондаренко 2019 рік
Передмова | 3 |
Розділ 1. Комп’ютерна графіка |
|
§ 1. Основні поняття комп’ютерної графіки. Растрова графіка | 7 |
§ 2. Багатошарові растрові зображення | 16 |
§ 3. Векторна графіка | 23 |
§ 4. Криві. Робота з контурами | 32 |
§ 5. Копіювання об’єктів | 37 |
Практична робота 1. Створення простих векторних зображень | 41 |
§ 6. Текстові об’єкти | 42 |
§ 7. Складені векторні зображення | 45 |
Практична робота 2. Створення складених векторних зображень | 48 |
Розділ 2. Комп’ютерні презентації |
|
§ 8. Системи опрацювання комп’ютерних презентацій | 51 |
§ 9. Етапи створення презентації | 58 |
§ 10. Оформлення презентації | 63 |
§ 11. Анімаційні ефекти | 71 |
§ 12. Мультимедійний вміст у презентаціях | 76 |
§ 13. Керування показом презентації | 83 |
Практична робота 3. Проектування та розробка власної презентації | 91 |
Практична робота 4. Розробка презентації з елементами мультимедіа | 92 |
Розділ 3. Алгоритми та програми |
|
3.1. Основи об’єктно-орієнтованого програмування | |
§ 14. Класи та об’єкти в програмуванні | 95 |
§ 15. Властивості об’єктів | 99 |
§ 16. Події. Методи | 103 |
Практична робота 5. Створення програмних об’єктів | 108 |
§ 17. Створення графічного інтерфейсу | 110 |
§ 18. Опрацювання подій | 115 |
§ 19. Організація діалогу з користувачем | 119 |
Практична робота 6. Створення програм з графічним інтерфейсом | 124 |
3.2. Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями. Функції | |
§ 20. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження | 128 |
§ 21. Вкладені алгоритмічні структури повторення | 133 |
§ 22. Розв’язування задач за допомогою вкладених циклів | 139 |
Практична робота 7. Створення програм з розгалуженнями і повтореннями | 142 |
§ 23. Розв’язування задач методом поділу на підзадачі | 144 |
§ 24. Обчислення з використанням функцій користувача | 150 |
Практична робота 8. Створення програм з використанням функцій користувача | 154 |
Комп’ютерний словник | 156 |
Алфавітний покажчик | 157 |