§ 12. Графічний редактор SCRATCH

1. Яке призначення графічних редакторів?

Призначення графічних редакторів — створення та редагування малюнків, ілюстрацій, фотографій.

2. Назви основні елементи вікна графічного редактора Scratch.

Вікно редактора розділене на дві частини. У лівій частині вікна розташовані палітра кольорів, інструменти малювання, кнопки для виконання дій над фрагментами малюнка. А в правій частині — поле для малювання.

3. Які ти знаєш інструменти графічного редактора Scratch?

Інструменти графічного редактора Scratch: Пензлик, Лінія, Еліпс, Прямокутник, Гумка, Заливка, Штамп, Текст, Вибрати.

4. Для чого призначена палітра кольорів?

Палітра кольорів призначена для вибору кольору майбутнього об’єкту малюнка.

5. Опиши алгоритм збереження нового виконавця в бібліотеці виконавців.

1) Вибрати виконавця в списку під сценою.
2) Відкрити контекстне меню та вибрати команду Експортувати цей об'єкт. Відкриється вікно Експортувати об'єкт.
3) Вибрати папку, де буде збережено виконавця.
4) У поле Нове ім'я файлу ввести ім’я файлу та вибрати кнопку Гаразд.

6. Запропонуй свій алгоритм малювання нового виконавця Петрика. Обґрунтуй вибір інструментів малювання та послідовність дій.

1) Намалювати за допомогою інструмента Еліпс коло, затерти нижню половину та за допомогою інструмента Лінія домалювати кепку.
2) За допомогою інструмента Еліпс намалювати коло, затерти верхню частину, намалювати очі та рот.
3) За допомогою інструмента Вибрати виділити обличчя та пристосувати його до кепки. (Вибір такого початку алгоритму обумовлений тим, що пропонується спочатку намалювати кепку, а потім — обличчя, а не навпаки. Таким чином, буде готова голова й можна малювати тіло, враховуючи пропорції).
4) Використовуючи інструменти Лінія та Штамп, домалювати ноги, руки та одяг Петрика.
5) Розфарбувати малюнок.

ДЛЯ КМІТЛИВИХ

Розглянь малюнок. Склади алгоритм створення нового виконавця Ганнусі. Виконай алгоритм та намалюй нового виконавця. Збережи виконавця Ганнусю в бібліотеці виконавців.

Крок 1. Намалювати обличчя. Послідовно вибрати інструмент Еліпс та намалювати коло для обличчя. Намалювати ще одне коло меншого розміру — око. Намалювати зіницю ока. Вибрати інструмент Штамп та зробити друге око. Намалювати пензликом рот. За допомогою інструмента Лінія намалювати зачіску Ганнусі. За допомогою інструмента Еліпс намалювати резинку для волосся. Виділити її. Користуючись кнопкою для виконання дій над фрагментами малюнка, — кнопки повороту, повернути еліпс на необхідний кут, зображуючи резинку для волосся. За допомогою інструмента Штамп зробити другу резинку. За необхідності повернути й цю резинку. Перемісти резинки до голови Ганнусі. За допомогою інструмента Пензлик намалювати Ганнусі хвостик. Користуючись інструментом Штамп, зробити другий хвостик та, користуючись кнопкою для виконання дій над фрагментами малюнка — Повернути горизонтально та можливістю кнопки Вибрати перемісти другий хвостик на необхідне місце.

Крок 2. Малювання тіла. Використовуючи інструменти Лінія та Штамп домалювати ноги, руки та одяг Ганнусі. За допомогою інструмента Еліпс намалювати квіточку для розміщення на одязі Ганнусі. За допомогою інструмента Штамп розмістити 5 квіточок на одязі Ганнусі.

Крок 3. Розфарбувати малюнок.

Коментарі

Всього коментарів: 0